luni, 27 iunie 2011

Locul de muncă al părinților



Alexandra – 12 ani
Locul de muncă al mamei mele este la piață. Culoarea pieței este portocaliu și gresia este maro cu alb. Taraba unde lucrează este plină de fructe și legume. Se aude zgomot de bani și calculatoarele. Acolo la piață vin foarte mulți oameni.



Alex – 9 ani
Părinții mei lucrează la o instituție publică și este confidențial locul de muncă.



Ana – 11 ani
La mama la muncă era multă mobilă. Ea făcea câteodată mobila. La mama la muncă erau scaune, birouri, canapele, mai multe lucruri decât ce v-am descris. Într-o zi de vară, căldura era foarte tare și eu am fost la mama la lucru. Acolo unde a lucrat mama erau multe păsărele, iar una avea și doi pui. Mama și acuma lucrează, dar nu tot acolo, mama acuma lucrează la o firmă – Basko Amigo. Acolo sunt bureți, ciuperci. Ei le ambalează și vine un tren și le duce la multe pizzerii, să facă pizza. Mama a mai lucrat la mobilă și, când era mai tânără, a lucrat la cinema. I-a plăcut mult să lucreze acolo. Am spus, am redat, v-am descris, am relatat și s-a terminat.



Claudia – 9 ani
La locul de muncă al mamei mele erau mese mari cu fețe de masă maro, femei îmbrăcate în șorț maro, multe camere cu pereți maro, jaluzele maro, multe mașini de cusut și mulți papuci. Mama mea lucra la cusut papuci.



Doris – 10 ani
Mama lucrează la grădiniță. Acolo, ea învață preșcolarii să numere și le spune mereu lucruri noi. Toată ziua, ea și copiii decupează, inventează și fac jocuri logice sau amuzante. Sala de clasă este foarte mare. Acolo are o căsuță cu bucătărie și două saltele. În clasă mai are și cuburi de construit, șine de tren, mașini, șosele, animale și păpuși. Îi place mult meseria ei.



Ionuț - 12 ani
Tata a lucrat în subteran la Exploatarea Minieră Petrila, ca electrician, la Sectorul 5. Am fost cu el la muncă să văd cum e. Chiar dacă nu mi-a plăcut, e o muncă grea. Cobori câțiva metri sub pământ cu un lift învelit în piatră. Tata trebuia să verifice instalațiile cu încă doi oameni, iar celălalt echipaj făcea săpături. Era urât fiindcă era frig, nu prea aveam lumină, decât niște lămpi, și pământul nu prea era solid. La mină e foarte greu pentru că minerii își riscă viața. La mina Petrila au avut loc multe explozii, ca cea de la mina Petrila, din 4 decembrie 2008. La E.M. Petrila, la sectorul 5, au murit atunci câțiva oameni, iar ceilalți au fost grav răniți. Și tata putea fi unul dintre ei, dacă nu ieșea la pensie.



Raul – 12 ani
Tatăl meu lucră la spălătorie și la el la muncă sunt foarte multe mașini și câteodată mai veneau și motoare și este și la vulcanizare și acolo la vulcanizare vin mașinile care au pană. Acolo este o mașină care ridică roata în sus și tata se bagă sub ea și o repară. Pe taică-miu îl cheamă tot Raul și are 32 de ani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu